Werken bij MainPort

MainPort is in 2010 gestart als reactie op de vraag van de markt naar een gespecialiseerd videoconferencing bedrijf. Sinds 2015 zijn we tevens gespecialiseerd in het grootschalig beheren van smartphones en tablets met onze dienst Mobyl. 

In 2020 kwam MainPort met de dienst DigiDoor die het beheren van slimme sloten mogelijk maakt. Met haar partners blijft MainPort actief in het ontwikkelen van nieuwe markten en producten onder ons motto ‘connecting the future’.

Sinds 2021 zijn we actief in Office365. Als aanvulling op onze dienst Mobyl beheren we ook devices via Microsoft Intune. Daarnaast hebben we een aantal bedrijven al gemigreerd naar Office365.

Het is een familiebedrijf met korte lijntjes, iedereen kent elkaar goed. Op kantoor is het elke dag is weer een feestje. Het vertrouwen dat Cor en Bas mij al vrij snel gaven, was ook erg fijn.

Wouter Stam

projectleider support

Het is altijd gezellig op de werkvloer. Ik heb elke keer weer zin om naar kantoor te komen. Je leert elke dag iets anders. Je blijft leren, ook al werk je al tien jaar bij MainPort. De kansen en mogelijkheden zijn er voor ieder persoon.

Younes Lahdili

management servicedesk

Werken bij MainPort?